tvde onlarca ahlaksız dizi varken pr kasmak için böyle bir şey yapmış bence.

Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam direkt yargilamak yerine ne demek istedigimi anlasaydiniz keske. Ben toplum duzgun demedim. Bir seye takildigimida soylemedim. Soylediklerimden hapishaneye kadar nerden geldiniz onuda anlamadim .

Ben altini cizerek belirtiyorum rtuk başkaninin konu ile ilgili aciklamasi oldugundan bahsettim. Bakin altini cizdim. Hatta daha aciklayici olmasi icin aciklamayida ekleyim ki benimle alakasi olmadigini daha iyi anlayin.

" RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin, Netflix Türkiye tarafından yapılan ve önümüzdeki haftalarda yayınlanmaya başlayacak olan 'Aşk101' dizisi ile ilgili çıkan haberlerin ardından flaş açıklamalarda bulundu. Ebubekir Şahin, "Çocuk ve gençlerin fiziksel ve ruhsal gelişimlerine olumsuz etki edebilecek yayın içeriklerine göz yummamız mümkün değildir. Kırmızı çizgilerimiz bellidir. RTÜK yönetimi olarak toplumumuzu rahatsız edecek her türlü yayın içeriğine geçit vermemekte kararlıyız" dedi. "