• 18-04-2020, 05:59:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    lise öğrencisiyim ve cbr 125 tarzında motorlar çok hoşuma gidiyor ulaşım amaçlı bende almayı düşünüyorum fakat yaşım 16 olduğu için pek bir bilgim yok araştırdım fakat herhangi bir bilgiye ulaşamadım benim bu motoru kullabilmem için yaşım yeterlimi ehliyet için.
    sanırım motor gücüne göre yaş artıyormuş..
  • 18-04-2020, 06:01:09
    #2
    Kardeşim 16 yasında A1 sınıfı alabilirsin bildiğim kadarıyla. A1 sertifikası da en fazla 125cc kullanabilir.
  • 18-04-2020, 06:02:56
    #3
    Evet alabilirsin cbr 125 16 yaşında kullanılabilir.
    • Hyoudo
    Hyoudo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2020, 06:07:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    16 yaş a1 ehliyeti ile 125 cc 14 hp ye kadar olan tüm motorları kullanabilirsin
    18 yaş a2 ehliyeti ile 600 cc ye kadar kullanabilirsin
  • 18-04-2020, 06:35:10
    #5
    16 yaşında alınan A1 ehliyeti ile kullanabiliyorsun. Motor kullanacaksan ekipmanlarına çok önem ver. Yazın t shirt ve şort giyip sadece kafana kask takıp da motor kullanma. Yaz aylarında bu şekilde arkasına artçı alanlar bile oluyor. Yazık cidden.
  • 18-04-2020, 16:59:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaşında alınan A1 ehliyeti ile kullanabiliyorsun. Motor kullanacaksan ekipmanlarına çok önem ver. Yazın t shirt ve şort giyip sadece kafana kask takıp da motor kullanma. Yaz aylarında bu şekilde arkasına artçı alanlar bile oluyor. Yazık cidden.
    ekipmanlara tabikide önem vereceğim.. motor çok tehlikeli birşey oldugu için kendi korunmamı tabikide elimde tutucam