lise öğrencisiyim ve cbr 125 tarzında motorlar çok hoşuma gidiyor ulaşım amaçlı bende almayı düşünüyorum fakat yaşım 16 olduğu için pek bir bilgim yok araştırdım fakat herhangi bir bilgiye ulaşamadım benim bu motoru kullabilmem için yaşım yeterlimi ehliyet için.
sanırım motor gücüne göre yaş artıyormuş..