• 17-04-2020, 03:17:55
    #1
    Herkese iyi geceler, biraz önce internetim gitti ve gelmiyor.

    DSL sabit fakat internetim yok. TurkNet online işlemlere giriyorum modemle buluşmuyor diye bir hata veriyor.

    Reset attım, açtım kapattım fayda yok ne yapabilirim? Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
  • 17-04-2020, 03:20:46
    #2
    Türknet değil de, beni'de türk telekom kanser edecek.
  • 17-04-2020, 03:21:22
    #3
    Müşteri hizmetlerini aradınız mi
  • 17-04-2020, 03:21:31
    #4
    superonline candır, en azından internet konusunda kafam rahat.
  • 17-04-2020, 03:21:50
    #5
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türknet değil de, beni'de türk telekom kanser edecek.
    7/24 aktifsin artık adamlar sana para verecek internetimizi kullanma diye
  • 17-04-2020, 03:24:08
    #6
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini aradınız mi
    Yok ki arasın 🤣🤣
  • 17-04-2020, 03:24:15
    #7
    fatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/24 aktifsin artık adamlar sana para verecek internetimizi kullanma diye
    Yok valla arada uyuyorum ama belli olmaz diyebilirler.
  • 17-04-2020, 03:24:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Türk Net kullanıyorsan sadece talep gönderip 3 gün bekleyebilirsin dostum. Bu firmadan kurtulduğum güne dua ediyorum Allah kolaylık versin ne diyeyim. Modemin tün bağlantılarını kesip 5 dakika bekle sonra tekrar takıp bir dene dostum.



    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini aradınız mi
    Robot var bir tane arıyorsun artık kafalarına göre 2-3 gün sonra dönerlerse mutlu oluyorsun Türk Net pişmanlıktır hocam.
  • 17-04-2020, 03:27:17
    #9
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini aradınız mi
    müşteri hizmetleri yok ki 😂
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    superonline candır, en azından internet konusunda kafam rahat.
    Onlarda internet vermiyor ki
    vehbicankazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Net kullanıyorsan sadece talep gönderip 3 gün bekleyebilirsin dostum. Bu firmadan kurtulduğum güne dua ediyorum Allah kolaylık versin ne diyeyim. Modemin tün bağlantılarını kesip 5 dakika bekle sonra tekrar takıp bir dene dostum.



    Robot var bir tane arıyorsun artık kafalarına göre 2-3 gün sonra dönerlerse mutlu oluyorsun Türk Net pişmanlıktır hocam.
    İnternetim adam olana kadar bekleyeceğim sonra muhatap olmam zaten. Bilmezmiyim çilesini 😔