Herkese iyi geceler, biraz önce internetim gitti ve gelmiyor.

DSL sabit fakat internetim yok. TurkNet online işlemlere giriyorum modemle buluşmuyor diye bir hata veriyor.

Reset attım, açtım kapattım fayda yok ne yapabilirim? Değerli yorumlarınızı bekliyorum.