• 14-04-2020, 20:37:18
    #1
    şarja takmıştım şarjı bitmeden sonra şarj taktım apple logosu vardı aldığımda gitmiyor logo
    1-itunes üzerinden güncelleme olmuyor çünkü telefonda yer yok
    2-telefonun içinde benim için değerli olan bir kaç şey var bunları kurtarabilirsem sıfırlayabilirim
    şarjının bitmesini beklesem açılma şansı var mıdır
  • 14-04-2020, 20:41:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bildiğim üzere sanırım yeni yazılım atılması lazım aynı sorunu bende yaşadım ama biraz tuzlu ben söylüyeyim sana
  • 14-04-2020, 20:42:57
    #3
    Dade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğim üzere sanırım yeni yazılım atılması lazım aynı sorunu bende yaşadım ama biraz tuzlu ben söylüyeyim sana
    hocam yazılım atmayı biliyorum da içindeki fotoğraflar önemli benim için
  • 14-04-2020, 20:44:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cansvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yazılım atmayı biliyorum da içindeki fotoğraflar önemli benim için
    Iclouda kayıtlı değil mi herşeyin hocam?
  • 14-04-2020, 20:47:01
    #5
    Dade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iclouda kayıtlı değil mi herşeyin hocam?
    5gb lık alan vardı yetmedi hepsine arttıracaktım ama arttıramadım