şarja takmıştım şarjı bitmeden sonra şarj taktım apple logosu vardı aldığımda gitmiyor logo
1-itunes üzerinden güncelleme olmuyor çünkü telefonda yer yok
2-telefonun içinde benim için değerli olan bir kaç şey var bunları kurtarabilirsem sıfırlayabilirim
şarjının bitmesini beklesem açılma şansı var mıdır
iphone 7 cihazım apple logosunda kaldı
4
●91
- 14-04-2020, 20:42:57hocam yazılım atmayı biliyorum da içindeki fotoğraflar önemli benim içinDade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 20:44:09Üyeliği durdurulduIclouda kayıtlı değil mi herşeyin hocam?cansvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 20:47:015gb lık alan vardı yetmedi hepsine arttıracaktım ama arttıramadımDade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle