şarja takmıştım şarjı bitmeden sonra şarj taktım apple logosu vardı aldığımda gitmiyor logo
1-itunes üzerinden güncelleme olmuyor çünkü telefonda yer yok
2-telefonun içinde benim için değerli olan bir kaç şey var bunları kurtarabilirsem sıfırlayabilirim
şarjının bitmesini beklesem açılma şansı var mıdır