• 13-04-2020, 01:19:41
    #1
    Merhabalar, tarım amaçlı devletin herhangi bir desteği var mi?
    Bugün bir arkadaşımdan duydum. Devlet destek amaçlı tarla veriyor vs dedi. Ekim amaçlı düşünüyoruz. Bu konu hakkında bilgisi olan var mi?
  • 13-04-2020, 01:21:42
    #2
    Takip
  • 13-04-2020, 01:21:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok uygun fiyatlarla yıllık kiralanabiliyor diye biliyorum ama ücretsiz veriliyor ise çok iyiymiş
  • 13-04-2020, 01:26:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    2 yıl öncesine ait haber ama halen aktiftir diye düşünüyorum

    https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/...lecek-40968002
  • 13-04-2020, 01:28:40
    #5
    Bizde tarlalar boş duruyor hocam ekersen git ek nevsehire
  • 13-04-2020, 01:29:49
    #6
    Verirse de almamanı tavsiye ederim ben kosgeb desteği aldım hayrını değil şerrini gördüm açıkcası. Gene sen bilirsin.
  • 13-04-2020, 01:54:01
    #7
    Milli emlakın sitesinden bakabilirsin, orda kiralanacak taşınmazların listeleri gözüküyor.