Merhabalar, tarım amaçlı devletin herhangi bir desteği var mi?
Bugün bir arkadaşımdan duydum. Devlet destek amaçlı tarla veriyor vs dedi. Ekim amaçlı düşünüyoruz. Bu konu hakkında bilgisi olan var mi?