• 11-04-2020, 00:30:10
    #1
    Pazartesi günü aranmıştım, hesaba giriş çıkısların sebebini sormuşlardı. Yurtdışı para transferleri yaparak gelir elde ettiğimi söylemiştim. Bu işlemlerin yasak olduğunu ticari hesap sahibi olmam gerektiğini söylediler. Bende bu işlemlerimi sonlandırdım.

    Şimdi ise hesabıma girmek istediğimde bloke hatası alıyorum. Müşteri hizmetlerini aradım gerekli birimin bana döneceklerini söylediler.

    Daha önce bu durumu yaşayan oldumu ? Nasıl bir süreç beni bekliyor ?
  • 11-04-2020, 00:33:16
    #2
    Dövizde sık işlem yaptığım için başıma gelmişti. Banka blokeyi kaldırana kadar yapabileceğiniz tek şey paranızı farklı bir bankaya aktarmak. Müşteri hizmetlerini ararsanız EFT oluşturacaklardır.
  • 11-04-2020, 00:33:21
    #3
    Sakınca yoksa meblağlar yüksekmiydi hocam? Yoksa işlem adetleri mi fazlaydı sizin tahmininizce?
  • 11-04-2020, 00:33:26
    #4
    Bu tarz işlemleri yapmaya devam ettiğiniz süre ne blokeniz eksik olacak ne mahkemeniz ne davanız Bu konumu okumanızı tavsiye ederim https://www.r10.net/off-topic/226597...tavsiyesi.html
  • 11-04-2020, 00:34:26
    #5
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakınca yoksa meblağlar yüksekmiydi hocam? Yoksa işlem adetleri mi fazlaydı sizin tahmininizce?
    Bu ay 144 adet işlem ile 44.000 tl lik işlem gerçekleştirmişim hocam.



    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz işlemleri yapmaya devam ettiğiniz süre ne blokeniz eksik olacak ne mahkemeniz ne davanız Bu konumu okumanızı tavsiye ederim https://www.r10.net/off-topic/226597...tavsiyesi.html
    Sizde son durum ne hocam ?
  • 11-04-2020, 00:39:17
    #6
    Wow geçmiş olsun hocam, yanlış hatırlamıyorsam yıllık 13000 gibi bir rakam üstünde masal devreye falan giriyordu, belki kendilerini sıkıntıya sokmamak için böyle bir işlem yapmış olabilirler.
    Forumda bu gibi durumları yaşayan arkadaşlar sizi aydınlatacaktır hocam. Geçmiş olsun tekrardan umarım çözülür durum.
  • 11-04-2020, 00:49:23
    #7
    Tl bazında günlük 1000tl civarında giriş çıkış oluyordu hesabıma (30-40 ufak işlem şeklinde) ve hesabım dondurulmuştu. Aradığımda otomatik güvenlik uygulaması olduğu söylendi, pazartesi açıldı
  • 11-04-2020, 00:51:40
    #8
    nicolaGrosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tl bazında günlük 1000tl civarında giriş çıkış oluyordu hesabıma (30-40 ufak işlem şeklinde) ve hesabım dondurulmuştu. Aradığımda otomatik güvenlik uygulaması olduğu söylendi, pazartesi açıldı
    Umarım benimde aynı şekilde olur. Uyarı aldıktan sonra ticari işlemleri durdurmuştum zaten.
  • 11-04-2020, 00:52:46
    #9
    Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay 144 adet işlem ile 44.000 tl lik işlem gerçekleştirmişim hocam.




    Sizde son durum ne hocam ?
    Davaların açılmasını bekliyoruz Bu rakamlarla sizde dava açılmasını beklemelisiniz bence