rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakınca yoksa meblağlar yüksekmiydi hocam? Yoksa işlem adetleri mi fazlaydı sizin tahmininizce?
Bu ay 144 adet işlem ile 44.000 tl lik işlem gerçekleştirmişim hocam.



aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz işlemleri yapmaya devam ettiğiniz süre ne blokeniz eksik olacak ne mahkemeniz ne davanız Bu konumu okumanızı tavsiye ederim https://www.r10.net/off-topic/226597...tavsiyesi.html
Sizde son durum ne hocam ?