• 10-04-2020, 09:56:20
    #1
    Merhaba herkese, apple ve android developer hesaplarına ihtiyacım var.
    Apple developer hesapları okullar ve öğrenciler ,ve bazı ülkeler için ücretsizmiş. tek uyanık benmişim gibi aklıma geldide; kanada’da arkadaşım var onun üstünden alsak yada öğrenci hesabından alsak ne tür sıkıntılar yaşarım???
  • 10-04-2020, 10:13:21
    #2
    Bunu bende merak ediyorum aslında
  • 10-04-2020, 11:33:21
    #3
    Takip
  • 10-04-2020, 11:37:53
    #4
    Bir babayığıt bizi aydınlatsın... 🤓