Merhaba herkese, apple ve android developer hesaplarına ihtiyacım var.
Apple developer hesapları okullar ve öğrenciler ,ve bazı ülkeler için ücretsizmiş. tek uyanık benmişim gibi aklıma geldide; kanada’da arkadaşım var onun üstünden alsak yada öğrenci hesabından alsak ne tür sıkıntılar yaşarım???