• 09-04-2020, 17:24:41
    #1
    Merhalar, 2 günde bir yada haftada bir ticaret yaptığımız üyeler ile trader puanlaması yapılması doğru mu? ben yanlış algılanır diye yapmadım hiç. Fakat gerçekleşen bir ticaret var sizce nasıl yapılmalı ? Çoğunda da fatura kesimi ile işlem yapıyoruz.
  • 09-04-2020, 17:26:22
    #2
    Bunu yapabilirsiniz.
  • 09-04-2020, 17:27:13
    #3
    Aynı konunun bende takipçisiyim.
  • 09-04-2020, 17:27:43
    #4
    Trader yüzdeniz etkilenir. Trader sayınız artmaz. Yani +trader versede olur vermesede olur.
  • 09-04-2020, 17:28:21
    #5
    Ben de hiç yapmadım ama aklımın ucundan geçmedi değil.
  • 09-04-2020, 17:29:27
    #6
    Artıyor ama görünecek şekilde değil çok önemli değil o yüzden
  • 09-04-2020, 17:29:37
    #7
    Platin üye
    Bir insanla ticaret yapınca tek bir düşünceniz olur değilmi bidaha bidaha ticaret puanı vermesi mantıklı değil zaten
  • 09-04-2020, 17:30:22
    #8
    Bende bunu düşünüyordum. Teknik olarak verilebilmeli, bir sorun olmamalı ama nasıl görünür dışarıdan yada örnekleri var mı bilemiyorum.
  • 09-04-2020, 17:31:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Rakamsal sayı değilde % yükselir