Merhalar, 2 günde bir yada haftada bir ticaret yaptığımız üyeler ile trader puanlaması yapılması doğru mu? ben yanlış algılanır diye yapmadım hiç. Fakat gerçekleşen bir ticaret var sizce nasıl yapılmalı ? Çoğunda da fatura kesimi ile işlem yapıyoruz.