• 06-04-2020, 13:46:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar hayırlı haftalar ( Kripto borsası neye göre yükselir neye göre düşer ve piyasada o kadar coin varki hangilerine odaklanmalıyım sizce ?
  • 06-04-2020, 13:51:25
    #2
    kripto borsası stabil olmayanlar için bitcoine göre yükselip düşer. bitcoin için yükseliş için dolaşımdaki bitcoinin yüzdesi ve ana kasanın toplamının elde tutulan kısmı önemlidir. diğer koinler ne kadar sağlam olurlarsa olsunlar bitcoin fire verirse %99 u tepetaklak olur.
  • 06-04-2020, 13:56:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlangıç için Bitcoin'e odaklan hocam. Araştırdıkça diğer coinlerin mantığını da anlayacaksın. Ama şuan tüm piyasa Bitcoine göre hareket ediyor.
  • 06-04-2020, 14:23:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kâr ettiğim tek coin ETH hocam. Diğer hiç bir coine girmem risk almam. 650-700 ₺ seviyelerine düştüğü zaman 20 bin-30 bin ₺ civarı alırım. 1000 ₺ üstünü gördüğü zaman satarım. Riske girmem. Benim sistemim bu, analiz vesaire hiç bir şeye inanmıyorum. Direnç noktalarıymış analistlermiş falan. Gerek yok. Düz mantık her zaman kazandırır. Tavsiye ederim. Tek nokta, sıkılmadan bekleyeceksin.
  • 06-04-2020, 15:57:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç için Bitcoin'e odaklan hocam. Araştırdıkça diğer coinlerin mantığını da anlayacaksın. Ama şuan tüm piyasa Bitcoine göre hareket ediyor.
    şuan bitcoin çok pahalı bende xrp aldım biraz
  • 06-04-2020, 21:16:41
    #6
    yalcinunfeeling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan bitcoin çok pahalı bende xrp aldım biraz
    Bitcoin, halving öncesinde muhtemelen bir silkeleme yaşayacak. O dönemi yakalayabilirseniz karlı olabilir. YTD
  • 06-04-2020, 21:40:06
    #7
    Geçen hafta 1890a sattığım eth'yi bugün 1135'den aldım. 2bin lira zarardayım
  • 07-04-2020, 13:55:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    nicolaGrosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta 1890a sattığım eth'yi bugün 1135'den aldım. 2bin lira zarardayım
    şuan 2bin kardayım bende
  • 07-04-2020, 19:11:32
    #9
    yalcinunfeeling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan 2bin kardayım bende
    Yoksa benim 2bin liramı sen mi kazandım. Çıkar *** paramı