Kâr ettiğim tek coin ETH hocam. Diğer hiç bir coine girmem risk almam. 650-700 ₺ seviyelerine düştüğü zaman 20 bin-30 bin ₺ civarı alırım. 1000 ₺ üstünü gördüğü zaman satarım. Riske girmem. Benim sistemim bu, analiz vesaire hiç bir şeye inanmıyorum. Direnç noktalarıymış analistlermiş falan. Gerek yok. Düz mantık her zaman kazandırır. Tavsiye ederim. Tek nokta, sıkılmadan bekleyeceksin.