• 05-04-2020, 16:01:33
    #1
    Öncelikle merhaba,
    R10'a üyeliklerin açılmasıyla birlikte yeni üye oldum.Kız arkadaşım grafik tasarım mezunu ve kendisine ait bir websitesi var.Kendisine R10 üyeliklerinin açıldığını haber verdim ve başvurusunu yollayacak fakat şöyle bir sorum var;
    Forum kuralları gereği kız arkadaşımın benim bilgisayarımdan kendi üyeliğine girmesinin yasak olduğunu düşünüyorum.Forum yöneticilerine herhangi bir multi hesap olmadığını kanıtlamamız durumda böyle birşeyin yapılması uygun olabilir mi?
    Şimdiden yanıtlarınız için teşekkür eder iyi forumlar dilerim.
  • 05-04-2020, 16:03:35
    #2
    bildirmek için bir konu vardı sanırım hocam
  • 05-04-2020, 16:04:37
    #3
    CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildirmek için bir konu vardı sanırım hocam
    Yanıtınız için teşekkür ederim.Araştırıyorum şuan fakat henüz göremedim
  • 05-04-2020, 16:04:43
    #4
    SEO & PR 5421044962
    Multi üyelik konusu var oraya yazarsın
  • 05-04-2020, 16:05:23
    #5
    Aramıza hoşgeldiniz link istediğiniz cevap içermekte
    https://www.r10.net/forumda/106829-m...-fenomeni.html
  • 05-04-2020, 16:06:34
    #6
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multi üyelik konusu var oraya yazarsın
    Teşekkürler hocam

    aLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza hoşgeldiniz link istediğiniz cevap içermekte
    https://www.r10.net/forumda/106829-m...-fenomeni.html

    Çok sağolun,hoşbuldum