Öncelikle merhaba,
R10'a üyeliklerin açılmasıyla birlikte yeni üye oldum.Kız arkadaşım grafik tasarım mezunu ve kendisine ait bir websitesi var.Kendisine R10 üyeliklerinin açıldığını haber verdim ve başvurusunu yollayacak fakat şöyle bir sorum var;
Forum kuralları gereği kız arkadaşımın benim bilgisayarımdan kendi üyeliğine girmesinin yasak olduğunu düşünüyorum.Forum yöneticilerine herhangi bir multi hesap olmadığını kanıtlamamız durumda böyle birşeyin yapılması uygun olabilir mi?
Şimdiden yanıtlarınız için teşekkür eder iyi forumlar dilerim.