Malumunuz akraba gruplarından yakınan kişi sayısı oldukça fazla
Grubu arşive aldığımda ve grup içi sohbet devam ettiğinde sohbet otomatik arşivden çıkıyor. Bunu engellemenin bir yolu yok mu? Ayıp olmasın diye gruptan çıkmayacağım ancak sadece özel günlerde temenni mesajları atmak istiyorum. O kadar çok konuşma yapılıyor ki illallah ettirdiler
Var mı bu durumun bir çözümü? Grup sohbet listemde olmasın, sohbeti görmeyeyim dilediğim zaman arşivden çıkarayım istiyorum.