• 05-04-2020, 13:00:05
    #1
    Arkadaşlar Selam,
    Malumunuz akraba gruplarından yakınan kişi sayısı oldukça fazla Grubu arşive aldığımda ve grup içi sohbet devam ettiğinde sohbet otomatik arşivden çıkıyor. Bunu engellemenin bir yolu yok mu? Ayıp olmasın diye gruptan çıkmayacağım ancak sadece özel günlerde temenni mesajları atmak istiyorum. O kadar çok konuşma yapılıyor ki illallah ettirdiler Var mı bu durumun bir çözümü? Grup sohbet listemde olmasın, sohbeti görmeyeyim dilediğim zaman arşivden çıkarayım istiyorum.
  • 05-04-2020, 13:01:59
    #2
    grubu sessize alabilirsin
  • 05-04-2020, 13:02:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arşivleme grubu sessize al bildirim falan gelmiyor öyle olunca ama yinede üstte görünür ona yapacak bişey yok
  • 05-04-2020, 13:04:42
    #4
    mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arşivleme grubu sessize al bildirim falan gelmiyor öyle olunca ama yinede üstte görünür ona yapacak bişey yok
    Bebim istediğim üste görülmemesi işte Yani yanlışlıkla sohbeti açıyoruz, cevap vermesen olmuyor vs vs Neyse sağlık olsun o zaman yapacak bir şey yok