Arşivleme grubu sessize al bildirim falan gelmiyor öyle olunca ama yinede üstte görünür ona yapacak bişey yok
Bebim istediğim üste görülmemesi işte

Yani yanlışlıkla sohbeti açıyoruz, cevap vermesen olmuyor vs vs

Neyse sağlık olsun o zaman yapacak bir şey yok