• 05-04-2020, 11:04:44
    #1
    18-20 yaş SGK belgesi gösterdiği şartta Sokağa çıkma yasağından muaf olduğunu TRT HABER'de gördüm, benim şahıs şirketim var Vergi Levhası ve ya Bağ-Kur evrakı çıkarsam olur mu acaba?
  • 05-04-2020, 11:07:11
    #2
    Niye ne yapacaksın nasıl bir acil işin var emirhan nereyi dronla çekiceksin gene
  • 05-04-2020, 11:09:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yarin bidaha yasaklanırsa şaşırmam
  • 05-04-2020, 11:09:56
    #4
    #evdekal bari Pazar günü kal...
  • 05-04-2020, 11:12:23
    #5
    alicangunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye ne yapacaksın nasıl bir acil işin var emirhan nereyi dronla çekiceksin gene
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarin bidaha yasaklanırsa şaşırmam
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    #evdekal bari Pazar günü kal...
    Bende meraklı değilim ama işe gidiyorum
  • 05-04-2020, 11:12:45
    #6
    Polise danışın acil işiniz varsa.
  • 05-04-2020, 11:14:14
    #7
    Ertesi günkü konu: Dışarı çıktığım için idari para cezası yedim!
  • 05-04-2020, 11:15:21
    #8
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertesi günkü konu: Dışarı çıktığım için idari para cezası yedim!
    Öyle bir konu açmamak icin bu konu var zaten
  • 05-04-2020, 11:18:38
    #9
    https://www.ensonhaber.com/icisleri-...genelgesi.html

    Özel sektörde düzenli bir işe sahip olan ve sosyal güvenlik kayıt belgesi ile bu durumu belgeleyenler,


    özetle : şirketiniz home ofis ise çıkamazsınız. bir iş ofisiniz var ise vergi levhanızda bu adres var ise çıkabilirsiniz