18-20 yaş SGK belgesi gösterdiği şartta Sokağa çıkma yasağından muaf olduğunu TRT HABER'de gördüm, benim şahıs şirketim var Vergi Levhası ve ya Bağ-Kur evrakı çıkarsam olur mu acaba?