Merhaba arkadaşlar daha öncede böyle konu açmıştım proxy vpn kullanma dediler,IP adresim Sabitti belki ondan dediler.
Şuan IP numaram sabit değil, Sırft r10 da sorun yaşıyorum diye statik IP adresimden vaz geçtim... Şuan IP adresim dinamik ve VPN veya Proxy kullanmıyorum
R10da bir cok konulardaki resimeri göremiyorum, malum kim ne satıyor kim ne resmi paylaşıyor göremiyorum, aslında r10 sunucularına yüklenmiş resimleri göremiyorum, buna sadece avatar ve konu içi resimler smiley dahil konu içindeki resimler r10 dışı sitelerde yüklü ise sorun yok acılıyor..
Bana yardımcı olurmusunuz? R10da boşa zaman gecirmek istemiyorum ..
R10da Resimleri Görünmüyor
2
●76
- 04-04-2020, 15:05:09Açılmayan resimlerden birine sağ tıklayıp yeni sekmede aça basın, önünüze gelen captcha doğrulamasınu yapın düzelecektir.
- 04-04-2020, 15:13:33aynen süper oldu..Cok tesekkür ederim.. aslında konu içlerindeki resimlerde herhangibir simge felan yokonun için tıklayacak bir yerde yoktu..metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://prntscr.com/rsvqks
ama sizin avatarınıza dediğinizşekilde yaptım oldu. Tekrar teşekkürler.