Merhaba arkadaşlar daha öncede böyle konu açmıştım proxy vpn kullanma dediler,IP adresim Sabitti belki ondan dediler.
Şuan IP numaram sabit değil, Sırft r10 da sorun yaşıyorum diye statik IP adresimden vaz geçtim... Şuan IP adresim dinamik ve VPN veya Proxy kullanmıyorum

R10da bir cok konulardaki resimeri göremiyorum, malum kim ne satıyor kim ne resmi paylaşıyor göremiyorum, aslında r10 sunucularına yüklenmiş resimleri göremiyorum, buna sadece avatar ve konu içi resimler smiley dahil konu içindeki resimler r10 dışı sitelerde yüklü ise sorun yok acılıyor..

Bana yardımcı olurmusunuz? R10da boşa zaman gecirmek istemiyorum ..