• 30-03-2020, 09:59:39
    #1
    Bankadan daha cazip geliyor. Ne tavsiye edersiniz
  • 30-03-2020, 10:02:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben aldım tavsiye ederim
  • 30-03-2020, 10:03:20
    #3
    Çok yüksek tutar ve uzun vade düşünmüyorsanız mantıklı bir çözüm.
  • 30-03-2020, 10:05:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yani bu işler şans işi 40 binlik arac için girdiniz ama 1 ay önceki 40 binlik arac şuan 50 bin 2-3 ay sonra düşerim cikarmi belli değil
  • 30-03-2020, 10:07:26
    #5
    Hocam ben yazılmıştım forumda konusuda var. 2. çekilişte evim cikti 1 yil sonra teslim alicam. Normalde 2019 marttaydi ama peşinatin tamamını vermediğim için ileri atti
  • 30-03-2020, 10:13:40
    #6
    Alan arkadaşlar... Ne aldınız, ne kadar zamanda aldınız, ne kadar ödediniz, banka kredisinden farkı nedir, avantajlı mı dezavantajlı mı? Bunların yanıtlarını verin lütfen, aldım deyip geçmeyin.
    İyi forumlar.
  • 30-03-2020, 10:14:01
    #7
    Prefabrikev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım tavsiye ederim
    Detaylı anlatabilir misiniz bende merak ettim 😊
  • 30-03-2020, 10:20:54
    #8
    Buna benzer şirketler de çok fazla açıldı bir gün bizim tosuncuk gibi patlayacağını düşünüyorum
    Zaten birisi yapmasa birisi yapar sonra hepsi kaldırılır piyasadan
    Ama şuan için güvenilir gibi duruyor
    Özelikle emin evim aralarında en büyük olanı
  • 30-03-2020, 10:28:32
    #9
    Emin evin tavsiye etmem, sürekli birarabam'ı taşlayacan ve ekmeğini abuk yollarla çalmaya çalışan bir şirket.
    Ben bana yapılan bu muameleden dolayı birarabamı tercih ettim, arabamı aldım sistemden de memnunum.