Alan arkadaşlar... Ne aldınız, ne kadar zamanda aldınız, ne kadar ödediniz, banka kredisinden farkı nedir, avantajlı mı dezavantajlı mı? Bunların yanıtlarını verin lütfen, aldım deyip geçmeyin.
İyi forumlar.