Kargolar Çalışıyor mu?
14
●550
- 28-03-2020, 22:07:07Günde 1500 kargo dağitan şubeler var bu yüzden acil planda olmiyan gönderiler kisa vadede iptal edilebilirmiş iddia tabiki
- 28-03-2020, 22:08:10Daha fazla hassasiyetle çalışıyorlar gerçekten ama personellerine dezenfekte olayında eksik kaldıklarını düşünüyorum.Bugün iki kargo teslim aldım iki farklı firmadan birinde eldiven vardı lateks olanlardan maske yoktu,diğerinde ikisi de yoktu.Her kurye günde belki de 50-100 teslimat yapsa bile bu durum çok riskli ürünlerin paketlenme aşamalarından bahsetmiyorum.Aslında en çok dikkat edilmesi gereken sektörlerden biri..
Kargolarda durursa ülkede ticaret kalmayacak dolayısıyla ayakta ve diri tutmalıyız. - 28-03-2020, 22:57:23Doğru eksik çok ama bu çalışanların değil şirketlerden kaynaklanıyor. Emin olun o çalışanlarda diken üstünde çalışıyorlar günde kaç kişinin eşyası ve kaç kişiyle uğraşıyorlar eğer şartların iyileşmesine katkıda bulunmak isterseniz 5dakikanızı ayırarak cimer üzerinden kargo şubelerinin ve çalışanlarının virüse karşı daha güvende çalışmalarının bir insan hakkı olduğuna dair bir talepte bulunmanız bu sorunun çözümünün önünde en büyük adım olur. Hem onlar hem bizler rahat ederizadibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle