Daha fazla hassasiyetle çalışıyorlar gerçekten ama personellerine dezenfekte olayında eksik kaldıklarını düşünüyorum.Bugün iki kargo teslim aldım iki farklı firmadan birinde eldiven vardı lateks olanlardan maske yoktu,diğerinde ikisi de yoktu.Her kurye günde belki de 50-100 teslimat yapsa bile bu durum çok riskli ürünlerin paketlenme aşamalarından bahsetmiyorum.Aslında en çok dikkat edilmesi gereken sektörlerden biri..
Kargolarda durursa ülkede ticaret kalmayacak dolayısıyla ayakta ve diri tutmalıyız.