• 27-03-2020, 13:59:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, Corona yüzünden evimden çıkmak zorundayım. İlk başta sözleşme yaparken sözlü olarak konuştuğumuzda, evden keyfi çıktığım zaman depozito yanar demişti. Bende tamam dedim. Ama böyle bir olay geleceğini bilmiyordum tabi.

    Sözleşme de olağan dışı durumlarda sözleşme iptal edilebilir yazıyor. Şuanda da olağın dışı bir durumdayız ve ben mecbur bir şekilde çıkmam gerekiyor evden.

    Bu depoziteyi alabilir miyim? Yoksa depozito yanar mı?
  • 27-03-2020, 14:01:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hukuki Bazda Alınabilir Yanma durum olcanı sanmıyorum Avukat Tanıdıgınız Varsa Daha Detayli Bilgi verir.
  • 27-03-2020, 14:02:28
    #3
    Bence alabilirsin, Ki senden kaynaklanan bir durum değil.
  • 27-03-2020, 14:15:16
    #4
    Hocam corona ile evden çıkma gerekliliği arasındaki ilişkiyi çözemedim binadan birinde mi çıktı ?
  • 27-03-2020, 14:19:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Maybe1day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam corona ile evden çıkma gerekliliği arasındaki ilişkiyi çözemedim binadan birinde mi çıktı ?
    Hocam okullar dönem kapattı ve ben şuan memleketimdeyim. Antalya da okuyorum. 5 ay 5000 tl oturmadağım eve kira veremem. Ayrıca Corona dünya genelinde olağan üstü bir olay hocam.