Merhabalar, Corona yüzünden evimden çıkmak zorundayım. İlk başta sözleşme yaparken sözlü olarak konuştuğumuzda, evden keyfi çıktığım zaman depozito yanar demişti. Bende tamam dedim. Ama böyle bir olay geleceğini bilmiyordum tabi.

Sözleşme de olağan dışı durumlarda sözleşme iptal edilebilir yazıyor. Şuanda da olağın dışı bir durumdayız ve ben mecbur bir şekilde çıkmam gerekiyor evden.

Bu depoziteyi alabilir miyim? Yoksa depozito yanar mı?