• 26-03-2020, 22:14:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Akşamlar,
    Garantili kalıcı Türkiye WhatsApp numarası satsak istek olur mu,SMS onay sitelerinde ki gibi değil hemen patlamayan tek onay yapıldığında ömür boyu kullanılan WhatsApp numaralarından bahsediyorum onaylar fiziksel hatlardan yapılacaktır.
    Ayrıca forumda satışı yasak mı ?
    Do***** önüne geçmek için de numara onayı yapılacak olan arkadaşın r10 hesabı göz önünde bulundurulacaktır.
    Not; konu yasaksa silinebilir,bu hizmet SMS onay sitelerinden alınan numaralarla do***** yapan arkadaşların da önüne az çok geçebileceğimiz bir hizmettir
    R10 hesabı yeni veya tradesi olmayan arkadaşlara satışı yapılmaz.
    Değerli yorumlarınızı merak ediyorum lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorum yapmanızı istiyorum sadece satışı olur mu olsa ne kadar a verilmeli böyle bir hizmet onu öğrenmek istiyorum teşekkürler.
  • 26-03-2020, 22:14:57
    #2
    onayı yapılacak numara kimin üzerine kayıtlı olacak önemli olan bu aslında
  • 26-03-2020, 22:16:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onayı yapılacak numara kimin üzerine kayıtlı olacak önemli olan bu aslında
    O konuda araştırmalarımızı yapıyoruz SMS onay sitelerindeki gibi olmayacağı kesin,çünkü onay alıyorsun aldığın onay da daha hat sahibinin haberi yok ve bu da hat sahibini zora sokacak bir türden.
  • 26-03-2020, 22:17:13
    #4
    ClassicWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Akşamlar,
    Garantili kalıcı Türkiye WhatsApp numarası satsak istek olur mu,SMS onay sitelerinde ki gibi değil hemen patlamayan tek onay yapıldığında ömür boyu kullanılan WhatsApp numaralarından bahsediyorum onaylar fiziksel hatlardan yapılacaktır.
    Ayrıca forumda satışı yasak mı ?
    Do***** önüne geçmek için de numara onayı yapılacak olan arkadaşın r10 hesabı göz önünde bulundurulacaktır.
    Not; konu yasaksa silinebilir,bu hizmet SMS onay sitelerinden alınan numaralarla do***** yapan arkadaşların da önüne az çok geçebileceğimiz bir hizmettir
    R10 hesabı yeni veya tradesi olmayan arkadaşlara satışı yapılmaz.
    Değerli yorumlarınızı merak ediyorum lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorum yapmanızı istiyorum sadece satışı olur mu olsa ne kadar a verilmeli böyle bir hizmet onu öğrenmek istiyorum teşekkürler.
    satışınız başlarsa 1 tane alıcağım
  • 26-03-2020, 22:17:13
    #5
    İlk müşteriniz ben olurum.
  • 26-03-2020, 22:19:25
    #6
    ClassicWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda araştırmalarımızı yapıyoruz SMS onay sitelerindeki gibi olmayacağı kesin,çünkü onay alıyorsun aldığın onay da daha hat sahibinin haberi yok ve bu da hat sahibini zora sokacak bir türden.
    bende alırım
  • 26-03-2020, 22:21:13
    #7
    Duruma göre bende alırım.
  • 26-03-2020, 22:21:32
    #8
    igtr.net
    şey bak ben geçen yıl kıbrıs hattı satıyodum tavsiye ederim 30 tlye kıbrısta turkcel ve vodafone hat satılıyor birini bul o alsın ama kayıt şart tabi ki geçen yıl kayıt sorunu yoktu gidip 30 tl verip alıyodum satıyodum bu yıl malesef kayıt şartı geldi
  • 26-03-2020, 22:22:10
    #9
    bence başınıza ciddi anlamda derde sokacak bir durum. Numaranın mülkiyeti hat sahibine aittir. Senin verdiğin numarayı art niyetli kişi, terör örgütünden tutta, adam dolandırmaya kadar kullanırsa, hem kendin hem hat sahibi başını yakarsın.