satışınız başlarsa 1 tane alıcağım
İlk müşteriniz ben olurum.
şey bak ben geçen yıl kıbrıs hattı satıyodum tavsiye ederim

30 tlye kıbrısta turkcel ve vodafone hat satılıyor birini bul o alsın

ama kayıt şart tabi ki geçen yıl kayıt sorunu yoktu gidip 30 tl verip alıyodum satıyodum bu yıl malesef kayıt şartı geldi
Kıbrıs ta arkadaşlarım var üniversite okuyanlar hiç olmadı siz e gönderirim siz alırsınız
bence başınıza ciddi anlamda derde sokacak bir durum. Numaranın mülkiyeti hat sahibine aittir. Senin verdiğin numarayı art niyetli kişi, terör örgütünden tutta, adam dolandırmaya kadar kullanırsa, hem kendin hem hat sahibi başını yakarsın.
Başkasının üzerine hat açılıp onay için satışa sunulmayacak,çalışmalarımız araştırmalarımız devam ediyor bakalım artık böyle bir düşünce içerisindeyiz olursa olur olmazsa nasip değilmiş deriz,ayrıca sizin dediğiniz gibi satışı olmayacak satış yapılacak olan kişilerin r10 hesapları göz önünde bulundurulacak güvenilir bir profil değilse satışı zaten yapılmayacaktır.