• 26-03-2020, 22:29:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    TahaAysan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satışınız başlarsa 1 tane alıcağım
    gravis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk müşteriniz ben olurum.
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şey bak ben geçen yıl kıbrıs hattı satıyodum tavsiye ederim 30 tlye kıbrısta turkcel ve vodafone hat satılıyor birini bul o alsın ama kayıt şart tabi ki geçen yıl kayıt sorunu yoktu gidip 30 tl verip alıyodum satıyodum bu yıl malesef kayıt şartı geldi
    Kıbrıs ta arkadaşlarım var üniversite okuyanlar hiç olmadı siz e gönderirim siz alırsınız
    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence başınıza ciddi anlamda derde sokacak bir durum. Numaranın mülkiyeti hat sahibine aittir. Senin verdiğin numarayı art niyetli kişi, terör örgütünden tutta, adam dolandırmaya kadar kullanırsa, hem kendin hem hat sahibi başını yakarsın.
    Başkasının üzerine hat açılıp onay için satışa sunulmayacak,çalışmalarımız araştırmalarımız devam ediyor bakalım artık böyle bir düşünce içerisindeyiz olursa olur olmazsa nasip değilmiş deriz,ayrıca sizin dediğiniz gibi satışı olmayacak satış yapılacak olan kişilerin r10 hesapları göz önünde bulundurulacak güvenilir bir profil değilse satışı zaten yapılmayacaktır.
  • 26-03-2020, 22:40:50
    #11
    igtr.net
    ClassicWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıbrıs ta arkadaşlarım var üniversite okuyanlar hiç olmadı siz e gönderirim siz alırsınız

    Başkasının üzerine hat açılıp onay için satışa sunulmayacak,çalışmalarımız araştırmalarımız devam ediyor bakalım artık böyle bir düşünce içerisindeyiz olursa olur olmazsa nasip değilmiş deriz,ayrıca sizin dediğiniz gibi satışı olmayacak satış yapılacak olan kişilerin r10 hesapları göz önünde bulundurulacak güvenilir bir profil değilse satışı zaten yapılmayacaktır.

    hocam her yerde satılıyor ben sadece kimlik lazım yani çokta zor değil ama tabi corona yüzünden kapatıldı kıbrısta sokağa çıkma yasağı var
  • 26-03-2020, 22:43:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her yerde satılıyor ben sadece kimlik lazım yani çokta zor değil ama tabi corona yüzünden kapatıldı kıbrısta sokağa çıkma yasağı var
    Bilgim var hocam takılıyorum