• 23-03-2020, 18:00:57
    #1
    Merhaba pc ilk aldığımda Gta 5 vb oyunları kasmandan oynayabiliyordum pc roket gibiydi fakat şuanda en kötü oyunlarda bile kasıyor ekran kartı kullanımı 1gb nin üstüne çıkmıyor çıkmadıgı gibi kullanımı %100 gösteriyor bu neden kaynaklanıyor bilen bi arkadaş varmı
  • 23-03-2020, 18:01:28
    #2
    Özelden teamviewer bilgisi atın bakayım hocam.
  • 23-03-2020, 18:03:01
    #3
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden teamviewer bilgisi atın bakayım hocam.
    Atıyorum hocam
  • 23-03-2020, 18:04:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Driver'lar güncel mi? Sistem bilgileri nedir?
  • 23-03-2020, 18:21:34
    #5
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden teamviewer bilgisi atın bakayım hocam.
    Sorunu buldu çok teşekkürler Frekans Sıkışması varmış pc de
  • 23-03-2020, 18:24:55
    #6
    Google'dan gelen arkadaşlar için :
    Kişi oyuna girince GPU kullanımı %100 oluyor ama peformans vermiyor. Nedeni 900 küsür mhz de çalışması gereken ekran kartının 405 mhz de aynı şekilde ekran kartının memery clockunun da 105'e sabitlenmesi nedeniyle oynatabileceği oyunlarda %100 görünse bile aslında çeyrek/yarım gücünde çalışıyor.

    Nedeni ise ekran kartının 61 dereceği geçtiği için kendini korumaya alıp 405MHz'e sabitleyip performansa izin vermemesi. Aksi halde cihaz aşırı sıcaktan zarar görebilir.

    Çözümü kaliteli termal macun alarak toz temizliği yapın ve termal macunu oldukça ince sürerek yenileyin.