Merhaba pc ilk aldığımda Gta 5 vb oyunları kasmandan oynayabiliyordum pc roket gibiydi fakat şuanda en kötü oyunlarda bile kasıyor ekran kartı kullanımı 1gb nin üstüne çıkmıyor çıkmadıgı gibi kullanımı %100 gösteriyor bu neden kaynaklanıyor bilen bi arkadaş varmı