Merhaba Arkadaşlar,
Bir konu içerisinde yorum yapan üye için hızlı ö.m butonuna basıp mesaj atıyorum normalde ama mesajlarım hep eksik gidiyor.
Sizde de aynı durum var mı ?
http://prntscr.com/rk2df0
http://prntscr.com/rk2dmn
@FastPHP; Durum herkeste mi böyle yoksa sadece ben miyim bu şanslı kişi ?
Hızlı Cevap Özelliği Hatası
2
●102