• 21-03-2020, 11:30:50
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bir konu içerisinde yorum yapan üye için hızlı ö.m butonuna basıp mesaj atıyorum normalde ama mesajlarım hep eksik gidiyor.

    Sizde de aynı durum var mı ?

    http://prntscr.com/rk2df0
    http://prntscr.com/rk2dmn

    @FastPHP; Durum herkeste mi böyle yoksa sadece ben miyim bu şanslı kişi ?
  • 21-03-2020, 11:41:25
    #2
    Bende de zaman zaman aynı problem oluşuyor maalesef, düzeltilmesi iyi olacaktır.
  • 21-03-2020, 11:45:22
    #3
    Merhaba,

    Durum geliştirici ekibimize iletilmiştir.Geri dönüşünüz için teşekkür ederiz.

    İyi forumlar.