Merhaba Arkadaşlar,

Bir konu içerisinde yorum yapan üye için hızlı ö.m butonuna basıp mesaj atıyorum normalde ama mesajlarım hep eksik gidiyor.

Sizde de aynı durum var mı ?

http://prntscr.com/rk2df0
http://prntscr.com/rk2dmn

@FastPHP; Durum herkeste mi böyle yoksa sadece ben miyim bu şanslı kişi ?