Sadece başvuru esnasında ödeme yaptım gerisine bile bakmadım. Bilgisi olan beni bi aydınlatabilir mi.
Toki'den 2+1 daire çıkmış adıma...
3
●267
- 18-03-2020, 22:01:23Merhaba arkadaşlar, TOKİ'ye 2+1 için başvuru yapmıştım Aralık aylarında, iş güç derken ben unutmuşum bu konuyu. Ailem hatırlattı kazandın vs diye. Şimdi sormak istediğime gelirsek ben şimdi ne yapıcam
Sadece başvuru esnasında ödeme yaptım gerisine bile bakmadım. Bilgisi olan beni bi aydınlatabilir mi.
- 18-03-2020, 22:05:39TOKİ çıkanlar ne yapmalı; https://www.google.com/search?q=toki...hrome&ie=UTF-8
TOKİ Sıkça Sorulan Sorular; https://www.toki.gov.tr/genel-sikca-sorulan-sorular
TOKİ kurada adı çıkanları nasıl bir süreç bekliyor? video yanıt; https://www.youtube.com/watch?v=YMB6bSyMLlk
Öncelikle hayırlı olsun da, Google büyük bi' nimet unutmayalım...
- 18-03-2020, 22:08:29Eyvallah hocam bilgi için teşekkür ederim.JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle