Merhaba arkadaşlar, TOKİ'ye 2+1 için başvuru yapmıştım Aralık aylarında, iş güç derken ben unutmuşum bu konuyu. Ailem hatırlattı kazandın vs diye. Şimdi sormak istediğime gelirsek ben şimdi ne yapıcam Sadece başvuru esnasında ödeme yaptım gerisine bile bakmadım. Bilgisi olan beni bi aydınlatabilir mi.