• 16-03-2020, 02:01:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba deÄŸerli arkadaÅŸlar,

    Bir derin dondurucu almayı düşünüyorum ancak öncelikle kullanmış veya yakını kullanan var ise tavsiyelerini almak istiyorum.

    Hangi marka önerirsiniz ? (Sessiz çalışan var ise çok daha iyi olur)
    Bütçe 5500 TL aşmamasına dikkat edeceğim. (Bu konuda çok sıkıntılı bir kişiliğim var. İlk başta 1300 - 1500 aralığında bir şeyler arıyordum sonra baktım 5000 üzerine bakar oldum. Sağlamı olsun dayanıklısı olsun derken hep böyle oluyor bende. Bir bende mi var bu illet ?)
    Derin dondurucu hakkında olumlu olumsuz bilmemi istediğiniz detaylar var ise bilgi verirseniz memnun olurum.
  • 16-03-2020, 02:06:59
    #2
    Bosch tavsiye ederim hocam dik olanından. 2 Senedir alt katımızda sorunsuz çalışıyor ama altta kimse kalmadığı için sesini pek bilmiyorum.
  • 16-03-2020, 02:16:58
    #3
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bosch tavsiye ederim hocam dik olanından. 2 Senedir alt katımızda sorunsuz çalışıyor ama altta kimse kalmadığı için sesini pek bilmiyorum.
    Bosch hangi modeli acaba ? Benimde gönlüm bosch'tan yana ama fiyat performans olarak hangisini alacağımı bilemiyorum.
  • 16-03-2020, 02:18:50
    #4
    REKLAMALANI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bosch hangi modeli acaba ? Benimde gönlüm bosch'tan yana ama fiyat performans olarak hangisini alacağımı bilemiyorum.
    Yarın bakıp PM gönderirim size hocam
  • 16-03-2020, 02:24:40
    #5
    7 çekmeceli Bosch aldım, şimdilik sıkıntı yok memnunuz
  • 16-03-2020, 02:32:20
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bakıp PM gönderirim size hocam
    Teşekkür ederim sağolun.



    Himen32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 çekmeceli Bosch aldım, şimdilik sıkıntı yok memnunuz
    Hangi modelini almıştınız ve sesi nasıl ?
  • 16-03-2020, 02:37:58
    #7
    Annem yıllardır uğur kullanıyor. Sanırım 10 yıl oldu alalı. Belki daha fazla. Tık demedi maşallah. Hangi model bilmiyorum.
  • 16-03-2020, 02:38:07
    #8
    Modeli tam olarak nedir bilmiyorum ama ses hiç yok diyebiliriz,
  • 16-03-2020, 06:16:42
    #9
    UÄŸurdan ÅŸaÅŸma derin dondurucuda.