Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba değerli arkadaşlar,
Bir derin dondurucu almayı düşünüyorum ancak öncelikle kullanmış veya yakını kullanan var ise tavsiyelerini almak istiyorum.
Hangi marka önerirsiniz ? (Sessiz çalışan var ise çok daha iyi olur)
Bütçe 5500 TL aşmamasına dikkat edeceğim. (Bu konuda çok sıkıntılı bir kişiliğim var. İlk başta 1300 - 1500 aralığında bir şeyler arıyordum sonra baktım 5000 üzerine bakar oldum. Sağlamı olsun dayanıklısı olsun derken hep böyle oluyor bende. Bir bende mi var bu illet ?)
Derin dondurucu hakkında olumlu olumsuz bilmemi istediğiniz detaylar var ise bilgi verirseniz memnun olurum.