Selamlar,
İllustrator çizimleri yapan bir arkadaşım için - çizim tableti - önerisi istiyorum sizlerden.
"Wacom" marka tabletler nette popüler ancak çok fazla seçeneği var, temel olarak önce hangisi alınmalı veya sizin daha önce çizim tableti olarak kullandığınız marka/modeller nedir ?
Tercih ederken nelere dikkat ediyorsunuz ? Mevcutta ne kullanıyorsunuz ?
Gibi önerilerde yorum olarak bulunursanız çok sevinirim.
Vektörel çizim için tablet önerisi
0
●78