Selamlar,

İllustrator çizimleri yapan bir arkadaşım için - çizim tableti - önerisi istiyorum sizlerden.

"Wacom" marka tabletler nette popüler ancak çok fazla seçeneği var, temel olarak önce hangisi alınmalı veya sizin daha önce çizim tableti olarak kullandığınız marka/modeller nedir ?

Tercih ederken nelere dikkat ediyorsunuz ? Mevcutta ne kullanıyorsunuz ?

Gibi önerilerde yorum olarak bulunursanız çok sevinirim.