
Sürücü Belgesi Yenileme
7
●293
- 15-03-2020, 12:55:11Merhaba arkadaşlar ben bundan 2 yıl önce ehliyet sınav sürecini tamamlamıştım fakat dosyayı sürücü kursundan almamıştım(b sınıfı ) şimdi ehliyet harcını ödemek için ziraat mobile girdiğim zaman 4 ayrı fatura gözüküyor hangisini ödemem gerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim 😊

- 15-03-2020, 13:04:23Sertifikanın süresi 2 yılı geçtiyse ehliyete dönüştüremezsiniz.
B sınıfı için (Engelli "B" Sertifikaları da Dahil) harç ücreti Vergi Tahsil Yetkisi Verilen Banka Hesaplarına751,70 TL
İlk Defa Sürücü Belgesi Alımı veya Sınıf Ekleme İşlemleri İçinÜcret (TL)Vakıf Hizmet Bedeli Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Hesaplarına37,00 TLDeğerli Kâğıt Bedeli Vergi Tahsil Yetkisi Verilen Banka Hesaplarına200,00 TL - 15-03-2020, 13:09:28Hocam tam 2 yıl geçmedi 5 gün kaldı tam 2 yıl olmasına ona rağmen bu şekilde gözüküyor onu anlamadım . Normalde ödemem miktarın 940 TL gibi bir miktar olduğu söylendi fakat ziraatte girdiğim zaman bu şekil 4 fatura ile karşılaştım o kısmı anlayamadım
- 15-03-2020, 13:33:40Teşekkür ederim hocam 😊bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam o var sadece onu mu ödemem gerek - 15-03-2020, 13:43:18Evet sedece o ödeneçek.akarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harç Ücreti : 751,70 TL
Değerli Kağıt Bedeli : 200TL
Vakıf Payı : 37 TL
Toplam: 988,70 TL