• 15-03-2020, 12:55:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben bundan 2 yıl önce ehliyet sınav sürecini tamamlamıştım fakat dosyayı sürücü kursundan almamıştım(b sınıfı ) şimdi ehliyet harcını ödemek için ziraat mobile girdiğim zaman 4 ayrı fatura gözüküyor hangisini ödemem gerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim 😊
  • 15-03-2020, 13:04:23
    #2
    Sertifikanın süresi 2 yılı geçtiyse ehliyete dönüştüremezsiniz.
    B” sınıfı için (Engelli "B" Sertifikaları da Dahil) harç ücreti Vergi Tahsil Yetkisi Verilen Banka Hesaplarına751,70 TL



    İlk Defa Sürücü Belgesi Alımı veya Sınıf Ekleme İşlemleri İçinÜcret (TL)“Vakıf Hizmet Bedeli” Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Hesaplarına37,00 TL“Değerli Kâğıt Bedeli” Vergi Tahsil Yetkisi Verilen Banka Hesaplarına200,00 TL
  • 15-03-2020, 13:09:28
    #3
    Hocam tam 2 yıl geçmedi 5 gün kaldı tam 2 yıl olmasına ona rağmen bu şekilde gözüküyor onu anlamadım . Normalde ödemem miktarın 940 TL gibi bir miktar olduğu söylendi fakat ziraatte girdiğim zaman bu şekil 4 fatura ile karşılaştım o kısmı anlayamadım
  • 15-03-2020, 13:29:00
    #4
    muhtemelen ek ücretler vs vardır. En iyisi yarın gün içinde halkbanka gidip elden yatırmak. Halkbank tüm ücretleri alıyor. Daha sonra da nufüsa gidip işleminizi yapabilirsiniz.
    hayırlı olsun.
  • 15-03-2020, 13:33:25
    #5
    Bunlardan başka 988,70TL olanı var orda açıklamasından yazar zateb B sıbıfı belge diye
  • 15-03-2020, 13:33:40
    #6
    bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhtemelen ek ücretler vs vardır. En iyisi yarın gün içinde halkbanka gidip elden yatırmak. Halkbank tüm ücretleri alıyor. Daha sonra da nufüsa gidip işleminizi yapabilirsiniz.
    hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim hocam 😊



    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlardan başka 988,70TL olanı var orda açıklamasından yazar zateb B sıbıfı belge diye

    evet hocam o var sadece onu mu ödemem gerek
  • 15-03-2020, 13:43:18
    #7
    akarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    evet hocam o var sadece onu mu ödemem gerek
    Evet sedece o ödeneçek.

    Harç Ücreti : 751,70 TL
    Değerli Kağıt Bedeli : 200TL
    Vakıf Payı : 37 TL
    Toplam: 988,70 TL
  • 15-03-2020, 13:52:05
    #8
    Çok çok teşekkürler cevaplarınız için