Merhaba arkadaşlar ben bundan 2 yıl önce ehliyet sınav sürecini tamamlamıştım fakat dosyayı sürücü kursundan almamıştım(b sınıfı ) şimdi ehliyet harcını ödemek için ziraat mobile girdiğim zaman 4 ayrı fatura gözüküyor hangisini ödemem gerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim 😊