• 13-03-2020, 22:31:57
    #1
    Merhaba arkadaslar ben kulakligi aldim yuzde 50 ye kadar sarz ettim
    Guzel kullandim sarzi yuzde 20 ye dusunce bip bip sesi yapmaya basladi sorunmu bu sarzi az diyemi yapiyor ben her yuzde 20 ye indiginde sarz bu sorunumu yasicam bilgili arkadaslar yazarsa sevinirim tesekkurler
  • 13-03-2020, 22:34:14
    #2
    Hocam şarjının bitmek üzere olduğunu söylüyor. Çoğu Bluetooth kulaklık bu şekildedir.
  • 13-03-2020, 22:35:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sarjı azaldıgı icin uyarıyor bendede var
  • 13-03-2020, 22:35:18
    #4
    mekbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şarjının bitmek üzere olduğunu söylüyor. Çoğu Blutooth kulaklık bu şekildedir.
    Tesekkur ederim suan deneyim ettim konuyu actim 3 4 dk gecti kapandi yuzde 20 dese bile demekki tam yuzde 20 degilmis 😋