Merhaba arkadaslar ben kulakligi aldim yuzde 50 ye kadar sarz ettim
Guzel kullandim sarzi yuzde 20 ye dusunce bip bip sesi yapmaya basladi sorunmu bu sarzi az diyemi yapiyor ben her yuzde 20 ye indiginde sarz bu sorunumu yasicam bilgili arkadaslar yazarsa sevinirim tesekkurler