• 13-03-2020, 08:42:02
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    boynerin websitesinden tost makinesi sipariş verdim evde açtım kutusunu menteşeleri kırılmış doğal olarak kullanmayacak durumda.

    İade talebi oluşturdum yarın göndereceğim fakat bir sıkıntı çıkarırlar mı?
  • 13-03-2020, 08:59:09
    #2
    Sorun olacağını sanmıyorum.
  • 13-03-2020, 09:10:49
    #3
    Hayır iade alıyor
  • 13-03-2020, 09:11:46
    #4
    Kutusuyla poşetiyle her şeyini koyup bir an önce gönderin, bi sorun çıkmaz.
  • 13-03-2020, 10:11:37
    #5
    iade alıyorlar hocam merak etmeyin
  • 13-03-2020, 10:26:14
    #6
    hocam kurumsal firmalarda iade sorun olmuyor boynerde tost makinasımı varmış ilk defa duydum.