Arkadaşlar merhaba,

boynerin websitesinden tost makinesi sipariş verdim evde açtım kutusunu menteşeleri kırılmış doğal olarak kullanmayacak durumda.

İade talebi oluşturdum yarın göndereceğim fakat bir sıkıntı çıkarırlar mı?