• 15-03-2020, 12:29:33
    #46
    324 tl'den gram altın aldım, ben alır almaz 310 tlye düştü, herkesin derdi var, bozmamak en iyisi
  • 15-03-2020, 20:34:04
    #47
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    324 tl'den gram altın aldım, ben alır almaz 310 tlye düştü, herkesin derdi var, bozmamak en iyisi
    Hocam uzun vadede bozmamak kazanç sağlar. Biz bozduk. Borsaya atladık. Borsa hergün dip yaptıkça yaptı. Altında yukarıya uçunca zarar çok büyüdü. Borsada paramız eski yerine gelse. Yine. Altının düşmesini bekler. En az zararla yapmak isteriz. 80 gr. Ama paramız epey eridi. 50 gr alabiliyoruz şuan. 30 gr çöpe gitti