Öyle bir hata yaptım ki!
46
●1.690
- 15-03-2020, 20:34:04Hocam uzun vadede bozmamak kazanç sağlar. Biz bozduk. Borsaya atladık. Borsa hergün dip yaptıkça yaptı. Altında yukarıya uçunca zarar çok büyüdü. Borsada paramız eski yerine gelse. Yine. Altının düşmesini bekler. En az zararla yapmak isteriz. 80 gr. Ama paramız epey eridi. 50 gr alabiliyoruz şuan. 30 gr çöpe gittit4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle